Saturday, October 01, 2011

My Song

Hi All,
I watched the song Engeyum kadhal from the film Engeyum Kadhal. I got inspired by the song lyrics.
The result is as follows. Check out my song love









愛に落ち込んだら、相手に表して
愛はあなたを強くするし、
人生をもっと美しくさせるから
世界の中で、別々なことがあっても
愛は何処にもあるよね。

初恋は素敵な感情だ、
人生を終わるまで
消えずに忘れないから
初恋は純愛だ、
気持ちだけ、他に何も見ないよね
(愛に落ち込んだら)

人々の中にある、
人にだけではない、全生き物にもある、
皆の生活に欠かせないものである、
皆が欲しいものである、
これは愛だよね。
(愛に落ち込んだら)

愛を見る時、
自分もうれしくなるよね
お母さんから、友達から
他人からも、皆からも
できる愛は神様に近いよね

愛は素敵!!!

(愛に落ち込んだら)


How is it. Please give your comments and feedback.


see ya



saran

No comments:

Post a Comment